02 September 2010

Лошите откровения в леглото

Добрият секс е без думи

След като сте вече в кревата, не говорете за размери, миризми и време.
Мъжът да не казва на жената, че с изтрезвяването си иска да не я вижда, а тя да не му говори за по-големите си очаквания, съветват сексолозите.

След дълги и щателни проучвания американски сексолози са стигнали до извода, че някои неща не трябва да се казват в кревата. И с прозрение направили списък какво да не се говори по време на секс:

1. "Вътре ли е?"
2. "Това ли е?"
3. "Сигурно се шегуваш?"
4. "Трябва ли да си плащам за това?"
5. "Може ли да ти се обадя утре?"
6. "Изглеждаш по-добре в тъмното."
7. "Мисля, че сгреши мястото."
8. "Това няма да мине."
9. "Свършваш ли, че имам среща след малко?"
10. "Прияде ми се нещо."
11 "Това наистина ли е?"
12. "Тази миризма от теб ли идва?"
13. "Правил(а) ли си го някога преди?"
14. "Господи, колко е малък!"
15. "Какво тук мирише на риба?"
16. "Какъв по дяволите е този шум?!"
17. "Престани да охкаш, толкова е глупаво!"
18. "Всичко е наред, скъпи, просто си го представях по-голям."
19. "О, Сюзън... исках да кажа Дона, по дяволите!"

Според американските сексолози партньорката ви ще охладнее, aко споделите с нея: "Гърдите ти са като на майка ми, когато ме кърмеше", "Колко ти дължа?" или "Разбира се, ти не можеш да си отгоре, защото си много дебел(а)."

Сред забранените реплики са още "По дяволите, скъпа, та моите гърди са по-големи от твоите!" и "Колкото повече изтрезнявам, толкова повече ми се иска да ти сложа качулка на главата."

Дамите могат да откажат от желание за секс мъжа, ако му споменат "Не си по-добър от брат ми", "Му-у-у-у!" или "Махни се от мен и сама ще си го направя."

No comments: