20 November 2011

Малко ИТ хумор

Системен администратор разказва кошмар:
- Снощи сънувам, че съм свалил една страхотна мацка в бара. Заведох я вкъщи, стигнахме до момента със спалнята и какво да видя - аз имам RJ45, обаче тя е с коаксиал. И нямам преходник!

$#%&
Компютърен специалист се прибира от работа вкъщи. На вратата е посрещнат от домашната котка, която настървено започва да го ближе по дясната ръка. Съпругата му гледа сцената и с повдигнати вежди пита:
- Какво й има на котката?! Защо така те ближе по ръката?
- Нормално, мирише й на мишка.

(**^^%
Маниак на тема Apple и Mac, отива на гости при свой съмишленик и вижда, че онзи усилено си пере подложката на мишката.
- Какво става, защо си переш подложката?
- Снощи реших да си кача Windows и мишката ми се скъса да повръща!

^$#*
Служител в офис: "РС-то ми отказва да се стартира - решавам да викна онзи шаман системния администратор. Идва той и започва да вдигна ръце към небето, да шепне някакви заклинания... Завъртя ми стола поне 15 пъти, силно ритна компютъра, наведе се нещо под бюрото ми, пак промълви неясни шаманистки слова и изведнъж - РС-то се включи!"
От гледната точка на администратора: "Отивам да се справям с поредния малоумен проблем. Онзи идиот се беше въртял на стола и намотал около него захранващия кабел на компютъра. Псувах го поне няколко минути, но по-тихо, за да не ме чува. Разплетох кабела, ритнах машината да стои по-далече от бюрото, включих го и си тръгнах да се занимавам със следващия идиот."

http://pcworld.bg

2 comments:

Anonymous said...

Кабельная продукция - один из основных продуктов, используемых для полнофункциональной работы электрооборудования. Большой объём разных моделей и марок кабеля на сайте ООО "Спецкомплект" предоставляют широкий выбор для оптового и розничного заказчика.
Компания предлагает ассортимент популярных товаров, таких как К1163, К1150, К1151, К1152, силовой кабель ВВГ, ВБбШВ, СИП, АСБ, ENSTO арматура СИП, ОПТИЧЕСКИЙ КАБЕЛЬ КТ, ОКП, ОКГТ.
Сборка щитового оборудования высокого качества по доступной цене, смотрите обзор на сайте компании.
Specomplect.ru: [url=http://specomplect.ru]лотки СП[/url]

Viseo said...

А ти интересуваш ли се от това, как да печелиш, как да спестяваш? Препоръчваме ти да прочетеш тази информация.
Финансова грамотност от Финанси орг